Таг потребителско доверие в България
-
Въпреки пандемията и спада на икономиката потребителите остават оптимисти
През януари общият показател на доверие на потребителите нараства с 4,1 пункта в сравнение с октомври 2020 г, отчете НСИ
-
Българите очакват леко подобрение на икономическата ситуация
През октомври нараства песимизмът на населението за намаление на безработицата и за подобрение на условията за спестяване
-
Потребителското доверие се влошава в началото на годината
Неблагоприятни са оценките на българите за потребителските цени, както и за общата икономическа ситуация в страната
-
Доверието на потребителите в икономиката леко се покачва през есента
Отчита се позитивна нагласа в намеренията за покупка или построяване на жилище през следващите дванадесет месеца
-
Спад на потребителското доверие през април отчита НСИ
Причината са по-песимистичните очаквания на градското население спрямо това на селата
Пазари